PROPUESTAS DE INVESTIGACIÓN PARA EL CURSO 2016/2017

RESOLUCIÓN DE LA CONVOCATORIA

La Comisión que ha evaluado las propuestas que se han presentado a la convocatoria interna de este Departamento (aprobada en el punto 6º del Consejo celebrado el pasado 12 de mayo de 2016) ha propuesto que la cantidad de 3.500,00 euros prevista para dotar de becario/s se divida a partes iguales entre las dos propuestas que mayor puntuación han obtenido en el proceso. En este sentido, propone que se doten dos becas de 1.750,00 euros cada una para las propuestas presentadas por el profesor Justo Oliva Meyer y por el profesor Pablo J. Juan Gutiérrez. A su vez, acuerda comunicar estos resultados a los concursantes y elevar la propuesta al próximo Consejo de Departamento, tanto para rendir cuentas del encargo realizado como para poner en marcha los concursos para resolver las becas.

RESOLUCIÓ DE LA CONVOCATÒRIA

La Comissió que ha avaluat les propostes que s'han presentat a la convocatòria interna d'aquest Departament (aprovada en el punt 6 del Consell celebrat el passat 12 de maig de 2016) ha proposat que la quantitat de 3.500,00 euros prevista per a dotar de becari/s es dividisca a parts iguals entre les dues propostes que major puntuació han obtingut en el procés. En aquest sentit, proposa que es doten dues beques de 1.750,00 euros cadascuna per a les propostes presentades pel professor Just Oliva Meyer i pel professor Pablo J. Juan Gutiérrez. Al seu torn, acorda comunicar aquests resultats als concursants i elevar la proposta al pròxim Consell de Departament, tant per a rendir comptes de l'encàrrec realitzat com per a engegar els concursos per a resoldre les beques.