CONCURS D'IDEES PER Al NOM CORPORATIU I DISSENY DEL LOGOTIP PER Al DEPARTAMENT

CONVOCATÒRIA

El Departament d'Expressió Gràfica i Cartografia de la Universitat d'Alacant promou un concurs d'idees per al nom corporatiu i disseny del seu logotip.

Els dissenys, necessàriament originals, han de ser clarament llegibles i identificar l'activitat del Departament.

PARTICIPANTS

El concurs està obert a totes les persones de la Universitat d'Alacant que desitgen participar a títol individual o en equip amb un nombre màxim de tres persones.

BASES DEL CONCURS

Les bases d'aquest concurs es detallen en document annexe.

DATES

La data límit per al lliurament del disseny proposat és el 2 d'octubre de 2012, a les 14 hores, en la Secretaria del Departament situat en l'edifici de la Politècnica IV, mòdul I, 1ª planta.

RESOLUCIÓ

Resolució_700px