PREMIS EMPORIA D'ARQUITECTURA EFÍMERA

ARQUITECTURES EFIMERAS DIM2017

Transformació de 7 espais museístics de la ciutat d'Alacant en ocasió del Dia dels Museus 2017. El seu objectiu va ser destacar les qualitats del patrimoni cultural de la ciutat per a posicionar-se com a vehicle de comunicació entre les institucions i l'espai urbà. En l'esdeveniment van participar 25 estudiants de la Universitat d'Alacant, sota l'adreça de la professora Adriana Figueiras.

AGRAÏMENT

Estem molt contents amb formar part de la Selecció en els Premis Nacionals d'Arquitectura Efímera 2017 (Emporia) en la categoria de "millor construcció per a un esdeveniment (esportiu, cultural, congresal, etc.)"

Per al meu com a professora, acompanyada d'una representació d'alumnes, ha sigut un honor participar en la cerimònia de lliurament de premis dijous passat a Barcelona.

Hem tingut grans competidors en aqueixa categoria, la qual cosa representa un orgull per a la nostra humil iniciativa, de caràcter educatiu.

Volem agrair i compartir el premi amb la Universitat d'Alacant , la Institució a la qual representem, així com amb els Museus d'Alacant, els qui van confiar en nosaltres i ens van brindar el seu suport.