INSTRUCCIONS PER A RESERVES D'AULES, SALES, MATERIALS I ESPAIS

Benvolguts companys:

Es recorda que tots aquells de vosaltres que desitgeu efectuar reserves d'infraestructures de l'Escola Politècnica Superior, haureu de realitzar les gestions corresponents a través del menú dels e-Services de la EPS (https://maktub.eps.ua.es/servicios/menusrv/index.phtml). Concretament, en l'apartat "Horaris i Reserves" podreu accedir a les següents possibilitats:

• "Reserva d'aules": per a realitzar reserves dels laboratoris d'informàtica i les aules de dibuix.
  • "Reserva sales": per a realitzar reserves dels salons d'actes, la sala de graus i la sala de reunions.
  • "Reserva material": per a realitzar reserves de portàtils, megàfon, càmera de fotos, pissarra tàctil, pissarra digital, etc.
  • "Reserva Espais": per a realitzar reserves de patis, hall i passadissos en Politècnica I o Politècnica IV, així com els materials auxiliars per a dur a terme exposicions en aquests llocs (taules tipus pupitre, cadires, taules cavallet, panells d'anuncis, etc.).

És important que les gestions es realitzen per aquesta via electrònica, que facilita la detecció de solapament de peticions i permet anticipar possibles interferències amb l'ús docent, investigador i de divulgació i promoció cultural dels espais i infraestructures del centre. Els tècnics, gestors i conserges dels edificis de l'Escola Politècnica Superior només atendran aquelles peticions que hagen sigut gestionades i aprovades per mitjà d'aquesta via.

Agraint per endavant la vostra col·laboració, aprofite l'ocasió per a enviar-vos una cordial salutació.

Atentament,

Francisco de Borja Varona Moya