• Capítol: "El color en els plànols d'edificis ..províncies en la primera meitat del segle XX"

Capítol: "El color en els plànols d'edificis d'habitatges en l'arquitectura d'una ciutat de províncies en la primera meitat del segle XX"

Autors capítol: MARTÍNEZ MEDINA, Andrés ; SEMPERE VALERO, Manuel

Títol capítol: "El color en els plànols d'edificis d'habitatges en l'arquitectura d'una ciutat de províncies en la primera meitat del segle XX"

En:

Títol lliure: 3er Congrés d'Expressió gràfica aplicada a l'edificació

Editorial: Departament de Tecnologia i Ciència de Representació Gràfica de la Universidade dóna Coruña, la Corunya

Any: 1995

ISBN: 84-88301-09-X

Pàgines: 592 (capítol: s/num, 12 pp)

Publicació en PDF