• Capítol: "Memòria de la Xarxa de Recerca en l..ència en l'àrea de Composició Arquitectònica"

Capítol: "Memòria de la Xarxa de Recerca en la docència en l'àrea de Composició Arquitectònica"

Autors capítol : MARTÍNEZ MEDINA, A. (dir); GUTIÉRREZ MOSSO, M.I.; CALDUCH CERVERA, J.; OLIVER RAMÍREZ, J.L.; GUERRERO LÓPEZ, S.; BANYULS I PÉREZ, A.; GIMÉNEZ GARCÍA, I.; GINER ÁLVAREZ, J.

Títol capítol: "Memòria de la Xarxa de Recerca en la docència en l'àrea de Composició Arquitectònica" (pp: 63-75)

en el llibre:

Autors lliure: ÁLVAREZ, J.D.; TORTOSA, M.T.; PELLÍN, N.

Títol lliure: LA COMUNITAT UNIVERSITÀRIA: TASCA INVESTIGADORA DAVANT LA PRÀCTICA DOCENT

Editorial: Universitat d'Alacant

Ciutat: Alacant