Capítol: "De l'hospital al balneari: arquitectures per a tractar i prevenir les malalties"

Autor capítol : MARTÍNEZ-MEDINA, Andrés

Títol capítol: "De l'hospital al balneari: arquitectures per a tractar i prevenir les malalties" (pag: 52-102)

En:

Autor lliure : PASCUAL ARTIAGA, M. et Alter

Títol Lliure: Seminari d'Estudis sobre la Ciència: VII Trobades sobre Salut i Malaltia (Turisme, Gastronomia, Oci i Salut als municipis valencians: Una Perspectiva Històrica)

Editorial : Universitat d'Alacant, Universitat d'Elx, Programa Prometeu Generalitat Valenciana

Ciutat: Alacant

Any : 2012