Saltar apartados
  • UA
  • DEGCP
  • Capítol: Comunicació i identitat en els comer..de la modernitat a la globalització (1925-75)

Capítol: Comunicació i identitat en els comerços a peu de carrer. La imatge de la ciutat a través dels petits locals: de la modernitat a la globalització (1925-75)

Autors capítol: CANO REDÓ, Armant; MARTÍNEZ-MEDINA, Andrés

Títol capítol: "Comunicació i identitat en els comerços a peu de carrer. La imatge de la ciutat a través dels petits locals: de la modernitat a la globalització (1925-75)"

en el llibre:

Autors lliure: CHAVES MARTÍN, Miguel Ángel (coord.)

Títol lliure: CIUTAT I COMUNICACIÓ

Editorial: Grup de Recerca Art, Arquitectura i Comunicació en la Ciutat Contemporània (GI-AACCC) de la Universitat Complutense de Madrid

Ciutat: Madrid

Any: 2016

ISBN: 978-84-617-5575-2, DL: M-36807-2016, pàg.: 135-146

Publicació en PDF

Departament d'Expressió Gràfica, Composició i Projectes


Universitat d'Alacant
Carretera de Sant Vicent del Raspeig s/n
03690 Sant Vicent del Raspeig
Alacant (Espanya)

Tel: (+34) 96 590 36 54

Per a més informació: informacio@ua.es, i per a temes relacionats amb aquest servidor web: webmaster@ua.es

Carretera de Sant Vicent del Raspeig, s/n - 03690 Sant Vicent del Raspeig - Alacant - Tel.: 96 590 3400 - Fax: 96 590 3464