• Capítol: "Territori i artefacte. La dimensió ..e della montagna, o, serra vaig donar Bernia"

Capítol: "Territori i artefacte. La dimensió geogràfica del projecte de JuanBautista Antonelli per a la serra de Bernia en l'antic regne de València a la llum de la seua Relatione della montagna, o, serra vaig donar Bernia"

Autors capítol (p. o. signatura): BANYULS I PÉREZ, Antoni; MARTÍNEZ-MEDINA, Andrés

Títol capítol: "Territori i artefacte. La dimensió geogràfica del projecte de JuanBautista Antonelli per a la serra de Bernia en l'antic regne de València a la llum de la seua Relatione della montagna, o, serra vaig donar Bernia" (pp:271-277)

en el llibre:

Autors lliure: VERDANI, Giorgio (ed.)

Títol lliure: DEFENSIVE ARCHITECTURE OF MEDITERRANEAN. XV TO XVI CENTURIES (Vol. 3)

Editorial: Dipartimento vaig donar Architettura, Università degli Studi vaig donar Firenze

Ciutat: Firenze (IT)

Any: 2016