POLIEDRES REGULARS. GEOMETRIA DESCRIPTIVA

Autor: Jorge Doménech Romá

Editorial: ECU (Editorial Club Universitari)

Any de publicacion: 2003

ISBN: 84-8454-266-1

Ressenya:

El llibre desenvolupa i estudia els cinc poliedres regulars amb un enfocament intuïtiu, visual i geomètric, com correspon a aquesta matèria desenvolupada des del punt de vista de la Geometria Descriptiva.

En els primers capítols es recopilen els axiomes, les definicions i els teoremes que incideixen en els poliedres i que són necessaris per a la seua comprensió. L'estudi es realitza de manera sistemàtica, partint, sempre, dels elements determinants i de la secció principal d'un poliedre, completa el contingut del llibre l'estudi dels poliedres conjugats.